Stosowanie Viagry, a skutki uboczne

Czy stosowanie leków na potencję może powodować skutki uboczne? Może, podobnie jak w przypadku większości o ile nie wszystkich środków farmaceutycznych dostępnych w aptekach. Nie inaczej jest w przypadku słynnej Viagry. Choć cieszy się ona bardzo wysoką skutecznością i zapewnia duże bezpieczeństwo stosowania, może w wyjątkowych przypadkach powodować mniej lub bardziej poważne niepożądane efekty. Do najbardziej niebezpiecznych należą krwawienie z nosa, wymioty, krwawienie z penisa, podwójne widzenie, podwyższone lub obniżone ciśnienie, omdlenia, a nawet udar mózgu czy zawał serca. Występują one jednak bardzo rzadko i głównie w wyniku niepoprawnego stosowania leku np. zażywania zbyt wysokich dawek. Dlatego tak istotna jest uprzednia właściwa konsultacja z lekarzem i dokładne zapoznanie się z treścią ulotki. Do tych mniej groźnych i częściej (lecz nadal rzadko) występujących skutków ubocznych zaliczyć zaś można bóle głowy lub mięśni o niskim nasileniu, niestrawność, zawroty głowy czy zaczerwienienie twarzy.